Οι ενδιαφερόμενοι να χρησιμοποιηθεί η άμμος για τον εμπλουτισμό άλλων παραλιών και όχι για την επαναφορά της άμμου στην παραλία του Αη Γιάννη εφόσον εκτελεστούν τα απαιτούμενα αντιδιαβρωτικά Έργα, που θα σταματήσουν την απόθεση της άμμου στην αμμογλωσσα στερώντας τους έτσι απο τη δυνατότητα να προμηθεύονται και να μοιράζουν άμμο κατά το δοκούν, αντιλαμβανόμενοι ότι βάσει περιβαλλοντικής νομοθεσίας και απαίτησης του Κράτους η πολύτιμη γι αυτούς διάβρωση της παραλλίας θα σταματήσει, επιδιώκουν να εντάξουν τις προσαμμώσεις, όχι στην ορθή και επιβαλλόμενη από τα αρμόδια Υπουργεία (βλεπε ΚΥΑ) διαδικασία που εξασφαλίζει την επαναφορά στην πρόταιρη κατάσταση και προστασία της παραλίας του Αη Γιάννη, αλλά στις διαδικασίες του Νόμου 4014 και απλοποιημένες μελέτες (ΠΠΔ) που θα τους επιτρέψει να οικιοποιηθούν την άμμο χωρίς προβλήματα (με περιβαλλοντικές δεσμεύσεις που θα επιβάλει η Π.Ε. στον εαυτό της(!!).
Βασίζονται γι αυτό, σε έγγραφο μη νομοθετικής ή κανονιστικής ισχύος του Υπουργείου Περιβάλλοντος το οποίο προήθλε μετά από αγνώστων λεπτομερειών ερώτημα προς το Υπουργείο, το οποίο δεν διαθέτουμε αλλά εκ της απάντησης είναι ευκρινές ότι πιθανότατα απεκρύφθησαν τα στοιχεία εκείνα που προκύπτουν από τις αποφάσεις των αρμόδιων για τη δωρεά της άμμου Υπουργείων αλλά και των περιβαλλοντικών παραμέτρων και επιβάλλουν την ορθή διαχειριση της άμμου με ορθές και πλήρεις μελέτες.
Έτσι, μετά την αποτυχημένη παρελθούσα προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι παραλίες της ανατολικής πλευράς του νησιού ως 'χώροι αποθήκευσης' (βλέπε προηγούμενες αναρτήσεις) γίνεται τώρα προσπάθεια, με μια απλή γνωστοποίηση από το Υπ.Περιβάλλοντος αποδεκτού τρόπου διαδικασίας έργων χωρίς οικοδομικές εργασίες ΓΕΝΙΚΑ, να καταφέρουν να ακυρώσουν το σύνολο της βούλησης του Κράτους όπως αυτή εκφράζεται στα επίσημα έγγραφα των αρμόδιων Υπουργείων αλλά και ως ΟΡΟΙ της παραχώρησης της άμμου,
Μπορούν όμως τα Έργα αυτά πραγματικά να ενταχθούν στο Νομο 4014; Αντέχουν οι αιτήσεις και οι σχετικές αδειοδοτήσεις και οι Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (που η Π.Ε. επιβάλει στον εαυτό της!) έλεγχο ορθότητας και νομιμότητας, όταν έχουν ήδη επιβληθεί Συγκεκριμένες Ειδικές Δεσμεύςεις τόσο βάσει νομοθεσίας όσο και βάσει των όρων της παραχώρησης της άμμου αλλά και όταν ο τύπος της άμμου διαφέρει από τον υπάρχον τύπο στις ανατολικές παραλίες?
΄Έτσι, οι έχοντες συμφέροντα για τον συνεχή και διαρκή εμπλουτισμό των ακτών της ανατολικής παραλίας, γνωρίζοντας ότι η διαδικασία αδειοδότησης είναι ελεγχόμενη βάσει των όρων παραχωρησης που επέβαλαν τα δύο αρμόδια Υπουργεία και βασισμένοι σε έγγραφο τρίτου Υπουργείου [στο οποίο επαμαλαμβάνουμε δεν γνωρίζουμε αν γνωστοποιήθηκαν οι όροι παραχώρησης της άμμου, ούτε τα πλήρη στοιχεία των Έργων (διαφορετικός τύπος άμμου, αδυναμία συγκράτησης άμμου το χειμώνα κτλ)] προσπαθούν να λάβουν άδειες που θα εξασφαλίσουν την απαραίτητη νομιμοφάνεια και θα δημιουργήσουν ιστορικό για τη διαρκή υφαρπαγή της άμμου και την καταστροφή της ακτής του Άη Γιάννη.
Αγνοούν βέβαια ότι άλλο είναι να αιτείται κάποιος ένα Έργο και άλλο είναι η αίτηση αυτή να εξετάζεται βάσει των απαιτήσεων του Νόμου και να εγκρίνεται ή να θεωρείται ότι οι Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις δεν είναι επαρκείς. Έτσι, έχοντας αποκρύψει τους όρους παραχώρησης της άμμου και πιθανότατα το ότι η άμμος των ανατολικών παραλιών είναι διαφορετικού είδους, αποσπούν το παρακάτω έγγραφο κλειδί (κατά τη γνώμη τους) από το Υπ.Περιβάλλοντος:
-Το ότι οι Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις ελέγχονται και εγκρίνονται αλλά και απορρίπτονται εάν δεν είναι επαρκείς, δεν φαίνεται να τους απασχολεί.
-Χαίρονται για την ΑΠΛΗ ΠΡΟΣΑΜΜΩΣΗ που τον επόμενο χρόνο θα έχει εξαφανιστεί, όπως και η παραλία του Αη Γιάννη χωρίς τα αντιδιαβρωτικά έργα.
-Αγνοούν τις κατευθύνσεις και τους όρους του Υπουργείου και προχωρούν στο σκοπό τους: η άμμος να στέλνεται διαρκώς στις ανατολικές παραλίες με οποιοδήποτε κόστος με ένα βολικό ιστορικό που προσπαθούν τώρα να δημιουργήσουν.
-Μόνο εμπόδιο θα είναι να προχωρήσουν τα έργα προστασίας του Αη Γιάννη.
Παράλληλα, προσπαθούν να μειώσουν την υπόσταση και επαγγελματική υπόληψη οποιουδήποτε αντιλαμβάνονται ως εμπόδιο στο μακρόπνοο αυτό σχέδιο τους στοχοποιόντας και διαπομπεύοντας τον με δημοσιεύματα σε τοπικά έντυπα που μπορούν να έχουν ακόμη και υπόσταση επαγγελματικής απειλής και εκφοβισμού προτρέποντας ευθέως τους πολίτες να μην εμπιστεύονται το γραφείο του από το οποίο βιοπορίζεται. Αυτά στην Ελλάδα του 2016.
Παρόλλα αυτά, ακόμη και με την τακτική αυτή, στη σύγχισή τους αναφέρουν ευθέως ότι και η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Λευκάδας εμένει στον τρόπο αδειοδότησης που η ΚΥΑ και η νομιμότητα ορίζουν.
Δείτε το σχετικό δημοσίευσμα διαπόμπευσης και εκφοβισμού...(δείτε τις τελευταίες παραγράφους)
Βασίζονται γι αυτό, σε έγγραφο μη νομοθετικής ή κανονιστικής ισχύος του Υπουργείου Περιβάλλοντος το οποίο προήθλε μετά από αγνώστων λεπτομερειών ερώτημα προς το Υπουργείο, το οποίο δεν διαθέτουμε αλλά εκ της απάντησης είναι ευκρινές ότι πιθανότατα απεκρύφθησαν τα στοιχεία εκείνα που προκύπτουν από τις αποφάσεις των αρμόδιων για τη δωρεά της άμμου Υπουργείων αλλά και των περιβαλλοντικών παραμέτρων και επιβάλλουν την ορθή διαχειριση της άμμου με ορθές και πλήρεις μελέτες.
Έτσι, μετά την αποτυχημένη παρελθούσα προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι παραλίες της ανατολικής πλευράς του νησιού ως 'χώροι αποθήκευσης' (βλέπε προηγούμενες αναρτήσεις) γίνεται τώρα προσπάθεια, με μια απλή γνωστοποίηση από το Υπ.Περιβάλλοντος αποδεκτού τρόπου διαδικασίας έργων χωρίς οικοδομικές εργασίες ΓΕΝΙΚΑ, να καταφέρουν να ακυρώσουν το σύνολο της βούλησης του Κράτους όπως αυτή εκφράζεται στα επίσημα έγγραφα των αρμόδιων Υπουργείων αλλά και ως ΟΡΟΙ της παραχώρησης της άμμου,
Μπορούν όμως τα Έργα αυτά πραγματικά να ενταχθούν στο Νομο 4014; Αντέχουν οι αιτήσεις και οι σχετικές αδειοδοτήσεις και οι Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (που η Π.Ε. επιβάλει στον εαυτό της!) έλεγχο ορθότητας και νομιμότητας, όταν έχουν ήδη επιβληθεί Συγκεκριμένες Ειδικές Δεσμεύςεις τόσο βάσει νομοθεσίας όσο και βάσει των όρων της παραχώρησης της άμμου αλλά και όταν ο τύπος της άμμου διαφέρει από τον υπάρχον τύπο στις ανατολικές παραλίες?
΄Έτσι, οι έχοντες συμφέροντα για τον συνεχή και διαρκή εμπλουτισμό των ακτών της ανατολικής παραλίας, γνωρίζοντας ότι η διαδικασία αδειοδότησης είναι ελεγχόμενη βάσει των όρων παραχωρησης που επέβαλαν τα δύο αρμόδια Υπουργεία και βασισμένοι σε έγγραφο τρίτου Υπουργείου [στο οποίο επαμαλαμβάνουμε δεν γνωρίζουμε αν γνωστοποιήθηκαν οι όροι παραχώρησης της άμμου, ούτε τα πλήρη στοιχεία των Έργων (διαφορετικός τύπος άμμου, αδυναμία συγκράτησης άμμου το χειμώνα κτλ)] προσπαθούν να λάβουν άδειες που θα εξασφαλίσουν την απαραίτητη νομιμοφάνεια και θα δημιουργήσουν ιστορικό για τη διαρκή υφαρπαγή της άμμου και την καταστροφή της ακτής του Άη Γιάννη.
Αγνοούν βέβαια ότι άλλο είναι να αιτείται κάποιος ένα Έργο και άλλο είναι η αίτηση αυτή να εξετάζεται βάσει των απαιτήσεων του Νόμου και να εγκρίνεται ή να θεωρείται ότι οι Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις δεν είναι επαρκείς. Έτσι, έχοντας αποκρύψει τους όρους παραχώρησης της άμμου και πιθανότατα το ότι η άμμος των ανατολικών παραλιών είναι διαφορετικού είδους, αποσπούν το παρακάτω έγγραφο κλειδί (κατά τη γνώμη τους) από το Υπ.Περιβάλλοντος:
-Το ότι οι Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις ελέγχονται και εγκρίνονται αλλά και απορρίπτονται εάν δεν είναι επαρκείς, δεν φαίνεται να τους απασχολεί.
-Χαίρονται για την ΑΠΛΗ ΠΡΟΣΑΜΜΩΣΗ που τον επόμενο χρόνο θα έχει εξαφανιστεί, όπως και η παραλία του Αη Γιάννη χωρίς τα αντιδιαβρωτικά έργα.
-Αγνοούν τις κατευθύνσεις και τους όρους του Υπουργείου και προχωρούν στο σκοπό τους: η άμμος να στέλνεται διαρκώς στις ανατολικές παραλίες με οποιοδήποτε κόστος με ένα βολικό ιστορικό που προσπαθούν τώρα να δημιουργήσουν.
-Μόνο εμπόδιο θα είναι να προχωρήσουν τα έργα προστασίας του Αη Γιάννη.
Παράλληλα, προσπαθούν να μειώσουν την υπόσταση και επαγγελματική υπόληψη οποιουδήποτε αντιλαμβάνονται ως εμπόδιο στο μακρόπνοο αυτό σχέδιο τους στοχοποιόντας και διαπομπεύοντας τον με δημοσιεύματα σε τοπικά έντυπα που μπορούν να έχουν ακόμη και υπόσταση επαγγελματικής απειλής και εκφοβισμού προτρέποντας ευθέως τους πολίτες να μην εμπιστεύονται το γραφείο του από το οποίο βιοπορίζεται. Αυτά στην Ελλάδα του 2016.
Παρόλλα αυτά, ακόμη και με την τακτική αυτή, στη σύγχισή τους αναφέρουν ευθέως ότι και η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Λευκάδας εμένει στον τρόπο αδειοδότησης που η ΚΥΑ και η νομιμότητα ορίζουν.
Δείτε το σχετικό δημοσίευσμα διαπόμπευσης και εκφοβισμού...(δείτε τις τελευταίες παραγράφους)